416 735 480
Všeobecné obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Příspěvková organizace Městská sportovní zařízení v Litoměřicích, se sídlem Zahradnická 215/28, 412 01 Litoměřice, IČO 46769129, e-mail: rezervace@mszltm.cz (dále jen „MSZ“), vydává tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“):

I. Úvodní ustanovení

1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb nabízených MSZ a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti MSZ a jeho zákazníků.

2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na internetové adrese www.mszltm.cz a současně na sportovištích MSZ.

II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Sportcentra

1. Aktuální nabídka zboží a služeb MSZ, včetně cen za dané služby a zboží, je k dispozici v sídle MSZ na adrese: Zahradnická 215/28, 412 01 Litoměřice a současně na internetové adrese MSZ.

2. MSZ může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.

3. Zákazník může využít různé formy úhrady za zboží a služby, a to hotovost, platební kartu, benefitní zaměstnanecké poukazy v papírové či elektronické formě a benefitní programy. Podmínky využívání těchto benefitů si MSZ stanovuje aktuálně a zveřejňuje v prostorách MSZ a na webových stránkách. Na vybraných sportovištích je možná pouze on-line úhrada prostřednictvím internetové platební brány v rámci Zákaznického účtu v rezervačním systému.

III. Zákaznický účet, permanentka

1. Zákazník si může u MSZ zřídit zákaznický účet. Zákaznický účet – registraci – lze zřídit on-line v rezervačním systému potvrzením aktivačního e-mailu. Pro rezervaci a úhradu služeb on-line je zákaznický účet podmínkou.

2. MSZ dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu permanentky, která umožňuje Zákazníkovi využívání služeb MSZ po určitou časovou hranici či na určitý počet vstupů za konkrétně vytvořených podmínek. MSZ může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále MSZ může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost permanentky nebo se může Zákazník informovat také v sídle MSZ.

3. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do stanoveného data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu permanentky. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost permanentky. Platnost permanentky není možné prodloužit. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail rezervace@mszltm.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být platnost permanentky prodloužena.

4. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové rozhraní na adrese www.rezervace.mszltm.cz a prostřednictvím mobilní aplikace. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat, a případně i hradit si jednotlivé služby nebo permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci MSZ.

IV. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele

1. MSZ umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou úhradou za služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené faktury. Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví MSZ. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.

V. Rezervace

1. Zákazník si může on-line rezervovat aktivity MSZ (dále jen „Rezervace“), pokud má u MSZ zřízen zákaznický účet a pokud tuto aktivitu přímo hradí. Na sportovištích, kde je spuštěn on-line systém, není možný jiný způsob provedení rezervace.

2. Rezervaci je možné učinit osobně v sídle MSZ, telefonicky (kontakty konkrétních sportovišť jsou uvedeny na webu www.mszltm.cz) nebo přes webové rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu.

3. Po provedení on-line rezervace je nutné obratem provést platbu za rezervované služby či zboží.

4. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby až v momentě jejího zaplacení.

5. Pokud je rezervace zrušena méně než 24 hodin před začátkem rezervovaného termínu, uhrazená částka je nevratná. Storno poplatek tedy činí 100%.

6. Rezervace může být zrušena telefonicky na kontaktních telefonních číslech MSZ, osobně na recepci MSZ či elektronicky přes klientský účet. Ve všech přípustných formách storno rezervace je případně storno poplatek účtován. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech, kdy je účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na e-mail rezervace@mszltm.cz o neúčtování storno poplatku za podmínky, že v daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je předmětem storno poplatku, a to v jiném čase. Sportcentrum posuzuje oprávněnost žádosti Zákazníka.

VI. Ochrana osobních údajů

1. Při zpracování osobních údajů se Sportcentrum řídí nejen podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními údaji přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici v sekci „Soukromí“ na adrese www.rezervace.mszltm.cz.

VII. Závěrečná ustanovení

1. Tyto Obchodní podmínky MSZ jsou účinné od 1. 9. 2023 a jsou k dispozici v sídle MSZ a na internetových stránkách MSZ.

Ing. Eduard Šíf

ředitel

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Příspěvková organizace Městská sportovní zařízení v Litoměřicích, se sídlem Zahradnická 215/28, 412 01 Litoměřice, IČO 46769129, e-mail: rezervace@mszltm.cz (dále jen „MSZ“ nebo „Prodávající“), vydává s účinností od 1. 9. 2023 tento reklamační řád pro účely prodeje zboží či služeb (dále jen „Reklamační řád“):

I. Všeobecná Ustanovení

1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek Sportcentra. Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží či služeb zakoupených v rámci internetového prodeje nebo dobití kreditu na aktivity sportovního centra (dále jen „zboží“ či „výrobek“).

2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy České republiky.

3. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží či služby.

II. Reklamace

1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se projeví v zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí zboží či poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“ nebo „doba odpovědnosti za vady“).

2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník již zakoupil vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem uplatněné řádné reklamace.

3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu, kterou na zboží/službě shledal.

4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního vztahu.

5. Místem uplatnění reklamace je sídlo MSZ, přičemž reklamaci je možné uplatnit osobně v sídle MSZ nebo poštou či emailem.

6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.

7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s příslušnými právními předpisy.

8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín vyřízení reklamace.

9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení opravy byl povinen výrobek převzít.

10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení, a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit reklamaci.

III. Závěrečná ustanovení

1. Tento Reklamační řád MSZ je účinný od 1. 9. 2023 a je k dispozici v sídle MSZ a na internetových stránkách MSZ.

Ing. Eduard Šíf

ředitel